Budovanie značky – ako na to v praxi
Obsah
Budovanie značky je proces vytvárania pozitívne vnímanej identity vašej firmy, produktov alebo služieb v mysliach spotrebiteľov. V dnešnej dobe preplnenej informáciami a narastajúcej konkurencie je kľúčom k úspechu vytvorenie silnej, dôveryhodnej a ľahko zapamätateľnej značky.
Čo sa dozviete?
- Ako definovať jedinečnú identitu vašej značky.
- Techniky a stratégie pre efektívne budovanie značky.
- Ako komunikovať hodnoty vašej značky svojim zákazníkom.
- Využívanie sociálnych sietí a digitálnych nástrojov pre zvýšenie viditeľnosti vašej značky.
- Príklady úspešných lokálnych “love brandov”.
- Praktické tipy a triky, ktoré môžete okamžite aplikovať.
Váš lektor
Ing. Petra Kunertová, PhD. – Počas doktorandského štúdia sa venovala výskumnej a pedagogickej činnosti v oblasti marketingu a digitálneho marketingu. Po ukončení akademického pôsobenia nastúpila do reklamnej agentúry Kreativ Gang, kde sa intenzívne začala venovať marketingu na sociálnych sieťach. Svoju vášeň pre budovanie značky v online priestore naďalej rozvíja ako freelancerka. Počas 6 rokov zdieľala svoje know-how s desiatkami firiem z pozície konzultantky pre Slovak Business Agency.
LinkedIn: petrakunertova
Kedy
21. 5. 2024, 9:00-11:00
Kde
Online podujatie (odkaz na pripojenie sa vám zašleme do mailu)