Každá firma chce rásť, zvyšovať svoj podiel na trhu a zlepšovať svoje hospodárske výsledky. Ale ako na to? Obzvlášť, ak je trh už presýtený konkurenčnými produktami a riešeniami. Vtedy treba predaj chytiť inak a hľadať alternatívy odlíšenia sa od konkurencie. Business development alias rozvoj obchodu sa môže javiť ako tá správna cesta pre dlhodobé budovanie konkurencieschopnosti. Na seminári sa dozviete ako rozvíjať činnosť, ktorá pomôže obchodnému rastu spoločnosti.
Obsah
Dozviete sa:
- Čo je to business development.
- Ako identifikovať obchodnú príležitosť.
- Prečo je dôležitou súčasťou rozvoja firmy.
- Nástroje a praktiky napomáhajúce rozvoju, ukážky… čo mne zafungovalo.
- Business development? Sales? Marketing?
- Business development manager? Jeho charakteristika.
Váš lektor
Mária Valovičová – absolvovala vysokoškolské štúdium na Technickej univerzite so zameraním na Riadenie výroby. Až 27 rokov znalosti slovenského priemyslu ju predurčuje byť dokonale zorientovanou a skúsenou obchodníčkou. Pôsobila ako v slovenských firmách tak i nadnárodných korporáciách, preto jej pohľad na obchod je rozmanitý. Svojim kolegom nikdy neradí ako „to robiť, ale ako zručný kouč ich samých dovedie k tomu, aby na „to“ prišli sami a boli samostatní a následne hrdí na svoj dosiahnutý výsledok. Dlhé roky bola Business Development Managerkou a vypracovala sa na post Country managerky v nadnárodnej korporácii podnikajúcej v chemickom priemysle.
LinkedIn: mária-valovičová
Kedy
23. 1. 2024, 9:00 – 11:00 hod.
Kde
Online podujatie (odkaz na pripojenie sa vám zašleme do mailu)
Vstupenky